قالب پرشین بلاگ


مجله اینترنتی ALL Things 4U
همه چیز از همه جا برای شما


لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مجله اینترنتی 4یو ALL Things 4U و آدرس all.things.4u.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 

Yahoo! Messenger 11.0.0.2009 Final کمتر کسی پیدا می شود که در دنیای بسیار گسترده و مجازی اینترنت گشت و گذار داشته باشند اما یاهو مسنجر را نشناسند . هرکس برای اولین بار عضوی از یاهو شود و از این پیام رسان استفاده نماید مطمئنا یکی از طرفداران پروپا قرص آن خواهد شد. از امکانات این مسنجر باید اشاره داشت به این که محیط جذاب برای کاربران یکی از دلایلی است که این پیام رسان این قدر محبوب است. اتاق های چت این مسنجر که دیگر جای صحبتی را باقی نمی گذارد چون کشورهای مختلف برای خود اتاقی جدا دارند.شکلک های بسیار زیبا می توانند جواب مناسبی برای طرف مقابل باشند. کاربران می توانند در این پیام رسان اقدام به ارتباطی دو طرفه از چند طریق داشته باشند. 

 


ادامه مطلب
[ سه شنبه 14 تير 1390برچسب:, ] [ 17:7 ] [ امید صحاف زاده ]

دانلود بهترین نرم افزار در زمینه ی چت موبایل

این نرم افزار مخصوص تمامی گوشی های جاوا می باشد.

 

بدون شک Sh messenger یکی از بهترین نرم افزار ها در زمینه ی چت موبایل می باشد.


ادامه مطلب
[ سه شنبه 14 تير 1390برچسب:, ] [ 17:1 ] [ امید صحاف زاده ]

Internet Download Manager

Internet Download Manager 6.06 Build 8 يكي از قدرتمند ترين نرم افزارهاي مديريت دانلود ميباشد. شتاب دهنده دانلود اين دانلو منيجر يكي از بي رغيب ترين ها ميباشد. كه با آن شما ميتوانيد با سرعت فوق العاده بالا و با سرعتي باورنكردي از اينترنت دانلود كنيد. شما با اين نرم افزار با تمامي مروگر ها و تمامي سيستم عاملهاي موجود سازگاري كامل را دارد و شما ميتوانيد با نصب اين دانلود منيجر به راحتي از سايتهاي YouTube, Google Video, MySpaceTV به راحتي بدون نياز به نرم افزار خاص در اين زمينه دانلود كنيد.

 اين نرم افزار ميتوانيد سرعت دانلود را تا %500 افزايش مي دهد. بر خلاف ديگر دانلود منيجر ها که قبل از شروع به دانلود فايل ها را قطعه قطعه مي کنند IDM در هنگام دانلود و بسته به سرعت اينترنت يا ... File ها را قطعه قطعه کرده و دانلود مي کند که اين عمل باعث بهبود سرعت دانلود و دريافت File خواهد شد از ويژگي هاي اين نرم افزار مي توان به ظاهري ساده، پشتيباني از اکثر مرور گرهاي محبوب، نصب آسان،  قابليت ادامه يافتن دانلود بعد از قطع اتصال از اينترنت، زمانبدني دانلود ها و ... اشاره کرد.


ادامه مطلب
[ پنج شنبه 2 تير 1390برچسب:, ] [ 21:6 ] [ امید صحاف زاده ]

 

KMPlayer

KMPlayer 3.0.0.1441 با وجود این همه نرم افزار اجرایی فایل های مالتی مدیا انتخاب یکی از آن ها کار بسیار دشواری به نظر می آید. نرم افزاری که در عین کارآیی بالا، حجم پائینی داشته و قادر به پخش اکثر فرمت ها هم باشد. همان طور که همه می دانیم نرم افزار های زیادی در این زمینه وجود دارند. JetAudio ، Windows Media Player ، WinDVD ، PowerDVD و ... معروفترین آن ها به شمار می آیند. اما مهم ترین مشکلی که این نرم افزار ها دارند این است که هم حجمی نسبتا سنگین دارند و هم قادر به پخش بسیاری از فرمت ها نیستند. نرم افزاری موجود به نام KMPlayer موجود است که هم کم حجم می باشد و هم قادر به پخش تقریبا 99 دردصد فرمت های صوتی و تصویری است. نرم افزار بسیار ساده اما در عین سادگی با کارآیی بسیار بالا. هرکاربری که یک بار KMPlayer را تجربه کند مطمئنا انتخاب اولش همیشه همین نرم افزار خواهد بود. اساس کار KMPlayer با این تفکر بنیان نهاده شده که بتواند هر فرمت صوتی و تصویری را اجرا نماید. این نرم افزار با Decode کردن فرمت های مختلف کاربران را قادر می سازد تا هرفرمتی را که بخواهند اجرا نمايند. VCD ها و DVD ها هم با بهترین کیفیت ممکن می توانند اجرا شوند. پوسته های بسیار زیاد نرم افزار می توانند هرکاربری را به سمت خود جذب نمایند.

 


ادامه مطلب
[ دو شنبه 30 خرداد 1390برچسب:, ] [ 18:10 ] [ امید صحاف زاده ]

 


kaspersky key activation - کدهای فعال سازی محصولات کسپراسکای

 kaspersky key activation - کلیدهای فعال سازی محصولات کسپراسکای 16-06-2011


این کلیدها شامل ورژنهای زیر است :
Kaspersky Anti-Virus 2011-2012
Kaspersky Internet Security 2011-2012
Kaspersky Pure

 


ادامه مطلب
[ جمعه 27 خرداد 1390برچسب:, ] [ 20:19 ] [ امید صحاف زاده ]

K-Lite Codec Pack Full 7.2.0 + Mega  مجموعه ای از Codec های لازم برای پخش انواع فرمت های صوتی و تصویری می باشد، به طوری که پس از نصب این مجموعه می توانید اکثر کلیپ های صوتی و تصویری (WMA, AAC, AC۳, M۴A, MP۲, OGG, DivX, AVI, WMV, RM, MOV, MP۴) را در سیستم خود اجرا (پخش) کنید. این مجموعه در هنگام نصب، همچنین یک Media Player Classic نصب می کند که می توانید به جای تمامی Player های موجود در سیستم از این Player برای پخش فایل های صوتی و تصویری خود استفاده کنید. شما با نصب K-Lite Codec Pack در ویندوز می توانید با استفاده از برنامه هایی مانند JetAudio و Windows Media Player تمام فرمت های موجود را پخش کنید در این حالت برای پخش فایلهای RM و RAM دیگر نیاز به نصب RealPlayer ندارید و یا برای پخش فایلهای MOV نیاز به نصب Quick Time ندارید. برای پخش DVD و SVCD نیاز به نصب پلاگین یا برنامه ای مانند PowerDVD ندارید و ...

 


ادامه مطلب
[ جمعه 27 خرداد 1390برچسب:, ] [ 20:17 ] [ امید صحاف زاده ]
[ سه شنبه 24 خرداد 1390برچسب:, ] [ 1:10 ] [ امید صحاف زاده ]
آپدیت آفلاین آنتی ویروس Nod32
.
.
آپدیت آفلاین آنتی ویروس Nod32 کد 6201 به تاریخ  2011.06.12

 


ادامه مطلب
[ دو شنبه 23 خرداد 1390برچسب:, ] [ 15:8 ] [ امید صحاف زاده ]

این مجموعه شامل 374 قلم استاندارد فارسی و سازگار با ویندوز ایکس پی میباشد.

از قلم های این مجموعه که همگی با حرف B آغاز میشوند. در تمامی نرم افزارهای تحت ویندوز که از یونیکد پشتیبانی میکنند میتوانید استفاده نمائید. در مجموعه ی نرم افزاری آفیس و نسخه های Me فتوشاپ میتوانید بدون واسطه و مستقیم این قلم ها را بکار ببرید. برای استفاده از قلم های این مجموعه در سایر نرم افزارهایی که امکان تایپ مستقیم فارسی نیست نیز میتوانید از نرم افزار شتاب فارسی نگار استفاده کنید.

 


 

 

 

 


ادامه مطلب
[ یک شنبه 22 خرداد 1390برچسب:, ] [ 11:23 ] [ امید صحاف زاده ]

شما با ChromePlus 1.6.2.0 Final یک گوگل کروم پیشرفته خواهید داشت.در این نسخه که ChromePlus نام داره قابلیتهایی مانند اجرای فرامین با ماوس (Mouse Getures), جابجایی لینک, IE Tab و … اضافه شده. این نسخه فقط مخصوص ویندوز میباشد و کاملا رایگان است.با مرورگر کروم. گشت و گذار در وب بسيار ساده تر است.


ادامه مطلب
[ شنبه 21 خرداد 1390برچسب:, ] [ 22:15 ] [ امید صحاف زاده ]

 

Nod32 serial
یوزر و پسورد روزانه برای فعال سازی Nod32 به تاریخ 08-06-2011

ادامه مطلب
[ پنج شنبه 19 خرداد 1390برچسب:, ] [ 12:17 ] [ امید صحاف زاده ]

kaspersky key activation - کدهای فعال سازی محصولات کسپراسکای

 kaspersky key activation - کلیدهای فعال سازی محصولات کسپراسکای 08-06-2011


این کلیدها شامل ورژنهای زیر است :
Kaspersky Anti-Virus 2011-2012
Kaspersky Internet Security 2011-2012
Kaspersky Pure


ادامه مطلب
[ پنج شنبه 19 خرداد 1390برچسب:, ] [ 12:15 ] [ امید صحاف زاده ]

 


kaspersky key activation - کدهای فعال سازی محصولات کسپراسکای

 kaspersky key activation - کلیدهای فعال سازی محصولات کسپراسکای 07-06-2011


این کلیدها شامل ورژنهای زیر است :
Kaspersky Anti-Virus 2011
Kaspersky Internet Security 2011-2012
Kaspersky Pure

 


ادامه مطلب
[ سه شنبه 17 خرداد 1390برچسب:, ] [ 17:41 ] [ امید صحاف زاده ]

 

Kaspersky Internet Security 2012 12.0.0.374 Final یک مجموعه فوق حرفه ای برای محافظت شما از انواع حملات اینترنتی و مقابله با ویروس ها برای شما می باشد که معمولا در مقام های اول برترین آنتی ویروس های جهان قرار می گیرد که استفاده از آن را به تمام کاربران پیشنهاد می کنیم. همان گونه که استفاده از اینترنت به سرعت در کشورها رو به رشد است و کاربران ساعت ها وقت خود را در روز به استفاده از اینترنت، مشاهده سایت ها و دانلود موزیک و نرم افزار های می پردازند در نتیجه احتمال حملات اینترنتی و آلوده شدن رایانه به ویروس بسیار افزایش می یابد که مطمئنا باید نرم افزاری قوی برای مبارزه با حملات و پاک سازی ویروس ها داشته باشیم تا بتوانیم از کامپیوتر خود محاقظت کنیم. نرم افزار کاسپراسکی که ساخته یک شرکت روسیست سیستم شما را در مقابل انواع ویروس ها، حملات هکرها و برنامه های مخرب محافظت می کند.





ادامه مطلب
[ دو شنبه 16 خرداد 1390برچسب:, ] [ 23:22 ] [ امید صحاف زاده ]

doPDF - تبديل فايلهای PDF در Word

با نصب doPDF 7.2 Build 365 شما می توانید به راحتی فایلهای مایکروسافت Word را به فرمت PDF ذخیره کنید. بعد از نصب این برنامه یک گزینه DoPDF در منوی Print اضافه خواهد شد که شما می توانید فابل مربوطه را به فرمت PDF ذخیره کنید.علاوه بر این یک Toolbar نیز به Word شما اضافه خواهد شد که دارای دکمه ای به نام Save as PDF میباشد.


ادامه مطلب
[ یک شنبه 15 خرداد 1390برچسب:, ] [ 18:58 ] [ امید صحاف زاده ]

دانلود به روز رسانی نسخه 2011 اینترنت سکیوریتی کاسپراسکی بدون اتصال به اینترنت تا تاریخ 14 خرداد 90

 

 


ادامه مطلب
[ یک شنبه 15 خرداد 1390برچسب:, ] [ 10:46 ] [ امید صحاف زاده ]

دانلود به روز رسانی آنتی ویروس NOD32 و Smart Security نسخه 3 و 4 بدون اتصال به اینترنت تا تاریخ 14 خرداد 90

 

آنتی ویروس NOD32 و نسخه فایروال دار آن یعنی Smart Security به دلیل سرعت و حجم Update‌های کم در بین کاربران محبوبیت خوبی کسب کرده اند. همچنین این نرم افزارها به فایلها، اشکال بی مورد وارد نمی کند و همین باعث شده است که حرفه ای ها هم به سمت استفاده از این آنتی ویروس ها بروند.

 

تنها مشکل این برنامه ها  عدم به روز رسانی از طریق فایل Update‌ است و برای همین بر روی سیستمی که به اینترنت متصل نیست استفاده از آن بی فایده است. همچنین راهی برای نگهداری Update های آن وجود ندارد.


ادامه مطلب
[ یک شنبه 15 خرداد 1390برچسب:, ] [ 10:44 ] [ امید صحاف زاده ]

Winamp 5.601 Build 3091 يک پخش کننده‌ سريع و انعطاف پذير صدا و تصوير مى باشد که کار خود را با بالاترين کيفيت انجام مى دهد. اين نرم افزار قدرتمند قابليت پخش فايلهاي صوتي شما با پسوندهايOGG, AAC, WAV,MOD, XM, S3M, IT, MIDI, etc, mp3 و فايلهاي تصويري با فرمتهاي AVI, ASF, MPEG, NSV را به خوبي اجرا ميكند.
شما ميتوانيد به جذابيت اين نرم افزار اضافه كنيد. با اضافه كردن پوسته هاي بسيار زيبا به اين برنامه ميتوانيد از آن لذت ببريد.قابلتهاي اضافه شده به اين ورژن از نرم افزار مي توان به به موارد زبر اشاره كرد: رقص نور های جذاب، کتابخانه فایلهای صوتی، پشتیبانی از رادیو و تلویزیون اینترنتی، تبدیل سی دی های صوتی به mp3 و رایت سی دی اشاره کرد.


ادامه مطلب
[ پنج شنبه 12 خرداد 1390برچسب:, ] [ 20:42 ] [ امید صحاف زاده ]

 

kaspersky key activation - کدهای فعال سازی محصولات کسپراسکای

 kaspersky key activation - کلیدهای فعال سازی محصولات کسپراسکای 02-06-2011


این کلیدها شامل ورژنهای زیر است :
Kaspersky Anti-Spam
Kaspersky Anti-Virus 5
Kaspersky Anti-Virus 6
Kaspersky Anti-Virus 7
Kaspersky Anti-Virus 8
Kaspersky Anti-Virus 2010
Kaspersky Anti-Virus 2011
Kaspersky Anti-Virus for WKS&FS
Kaspersky Internet Gateway
Kaspersky Internet Security 6
Kaspersky Internet Security 7
Kaspersky Internet Security 8
Kaspersky Internet Security 2010
Kaspersky Internet Security 2011
Kaspersky OpenSpace Security
Kaspersky Personal Security Suite 2.0
Kaspersky MailGate


ادامه مطلب
[ پنج شنبه 12 خرداد 1390برچسب:, ] [ 20:37 ] [ امید صحاف زاده ]

Kaspersky Internet Security 2011 11.0.2.556 Final یک مجموعه فوق حرفه ای برای محافظت شما از انواع حملات اینترنتی و مقابله با ویروس ها برای شما می باشد که معمولا در مقام های اول برترین آنتی ویروس های جهان قرار می گیرد که استفاده از آن را به تمام کاربران پیشنهاد می کنیم. همان گونه که استفاده از اینترنت به سرعت در کشورها رو به رشد است و کاربران ساعت ها وقت خود را در روز به استفاده از اینترنت، مشاهده سایت ها و دانلود موزیک و نرم افزار های می پردازند در نتیجه احتمال حملات اینترنتی و آلوده شدن رایانه به ویروس بسیار افزایش می یابد که مطمئنا باید نرم افزاری قوی برای مبارزه با حملات و پاک سازی ویروس ها داشته باشیم تا بتوانیم از کامپیوتر خود محاقظت کنیم. نرم افزار کاسپراسکی که ساخته یک شرکت روسیست سیستم شما را در مقابل انواع ویروس ها، حملات هکرها و برنامه های مخرب محافظت می کند.


ادامه مطلب
[ پنج شنبه 12 خرداد 1390برچسب:, ] [ 20:32 ] [ امید صحاف زاده ]

Internet Download Manager

Internet Download Manager 6.05 Build 14 يكي از قدرتمند ترين نرم افزارهاي مديريت دانلود ميباشد. شتاب دهنده دانلود اين دانلو منيجر يكي از بي رغيب ترين ها ميباشد. كه با آن شما ميتوانيد با سرعت فوق العاده بالا و با سرعتي باورنكردي از اينترنت دانلود كنيد. شما با اين نرم افزار با تمامي مروگر ها و تمامي سيستم عاملهاي موجود سازگاري كامل را دارد و شما ميتوانيد با نصب اين دانلود منيجر به راحتي از سايتهاي YouTube, Google Video, MySpaceTV به راحتي بدون نياز به نرم افزار خاص در اين زمينه دانلود كنيد.

 اين نرم افزار ميتوانيد سرعت دانلود را تا %500 افزايش مي دهد. بر خلاف ديگر دانلود منيجر ها که قبل از شروع به دانلود فايل ها را قطعه قطعه مي کنند IDM در هنگام دانلود و بسته به سرعت اينترنت يا ... File ها را قطعه قطعه کرده و دانلود مي کند که اين عمل باعث بهبود سرعت دانلود و دريافت File خواهد شد از ويژگي هاي اين نرم افزار مي توان به ظاهري ساده، پشتيباني از اکثر مرور گرهاي محبوب، نصب آسان،  قابليت ادامه يافتن دانلود بعد از قطع اتصال از اينترنت، زمانبدني دانلود ها و ... اشاره کرد.


ادامه مطلب
[ پنج شنبه 12 خرداد 1390برچسب:, ] [ 20:5 ] [ امید صحاف زاده ]
آپدیت آفلاین آنتی ویروس Nod32
.
.
آپدیت آفلاین آنتی ویروس Nod32 کد 6163 به تاریخ  2011.05.29

 


ادامه مطلب
[ چهار شنبه 11 خرداد 1390برچسب:, ] [ 22:12 ] [ امید صحاف زاده ]

 

آپدیت آفلاین آنتی ویروس کسپراسکای


برای فراهم آوردن امنیت برای رایانه های شخصی شرکت های معتبر نرم افزاری دائما در حال تلاش برای تولید و عرضه ی بهترین نرم افزارهای امنیتی هستند و آنها را در اختیار این کاربران قرار می دهند تا با نصب آنها دیگر نگرانی از بابت نفوذ هکر ها و امنیت در گشت و گذار در اینترنت نداشته باشند . البته همانطور که می دانید  تنها نصب آنتی ویروس کافی نیست . آنتی ویروس ما برای شناسایی جدیدترین ویروس ها می بایست دائما به روز شود . با داشتن این فایل ها می توانید خیلی راحت با چند کلیک ساده و بدون نیاز به اتصال به اینترنت آنتی ویروس خود را آپدیت نمایید .

ادامه مطلب
[ چهار شنبه 11 خرداد 1390برچسب:, ] [ 22:10 ] [ امید صحاف زاده ]

دانلود نسخه 32 بیتی و 64 بیتی از محبوبترین نرم افزار فشرده سازی

 

 

اگر به دنبال نرم افزاری هستید که در بیشتر موارد بالاترین حد فشردگی را برای فایلهای شما داشته باشد بهتر است از این برنامه استفاده کنید. این برنامه با حجم پایین و امکانات بالا بهترین گزینه برای استفاده به عنوان برنامه فشرده سازی در ویندوز می باشد.

 

ادامه مطلب
[ دو شنبه 9 خرداد 1390برچسب:, ] [ 21:1 ] [ امید صحاف زاده ]

دانلود به روز رسانی آنتی ویروس NOD32 و Smart Security نسخه 3 و 4 بدون اتصال به اینترنت تا تاریخ 7 خرداد 90


ادامه مطلب
[ دو شنبه 9 خرداد 1390برچسب:, ] [ 10:0 ] [ امید صحاف زاده ]

دانلود برنامه ای برای باز کردن سریع فایلهای PDF


ادامه مطلب
[ جمعه 6 خرداد 1390برچسب:, ] [ 23:17 ] [ امید صحاف زاده ]

 

Win7codecs - مجموعه ای کامل از کدک های مورد نیاز ویندوز سون

Win7codecs 2.8.8 پخش بدون دردسر فیلم های DVD و فایل های صوتی کد شده در ویندوز 7 . یکی از مواردی که برای اکثر کاربران کامپیوتر تاکنون مشکلات زیادی بوجود آورده اند کدک هاهستند کدک ها معمولا توسط یک پک عرضه میشوند که با نصب کردن این پک شما بدون هیچ دردسری و بدون هیچ تنظیمات خاصی قادر خواهید بود که در نرم افزارهایی که فایلهای مورد نظر شما را نمایش نمیدادند فایلهای خود را به راحتی تماشا کنید با نصب این پک فایلهای شما در تمامی نرم افزارها به فایلهای قابل پخش تبدیل خواهند شد این پک یک نرم افزار نیست بلکه به نرم افزار های پخش چند رسانه ای (Multi Media) کمک میکند که تمامی فایلهای صوتی و تصویری شما را نمایش دهد

 


ادامه مطلب
[ جمعه 6 خرداد 1390برچسب:, ] [ 18:19 ] [ امید صحاف زاده ]

 

Windows 7 Manager 2.1.2   نرم افزای است قدرتمد که توسط آن شما می توانید به پاک سازی ، بهینه  سازی و مدیریت ویندوز Se7en بپردازید.


 


ادامه مطلب
[ جمعه 6 خرداد 1390برچسب:, ] [ 18:18 ] [ امید صحاف زاده ]

 

 
 
Mozilla Firefox 4.0.1 Final از جمله امکانات نسخه کاندید این مرورگر می‌توان به طراحی جدید رابط کاربری،منو  و اینترفیس و بازتر شدن دست کاربر برای تنظیم مرورگر است. از دیگر ویژگی‌های نسخه کاندیدا می توان به متغیر بودن موقعیت آدرس بار که پیش از این مرورگر های کروم و اپرا ان را ارئه کرده بودن اشاره کرد.البته موزیلا هنوز به صورت رسمی جزئیات نسخه کاندید را معرفی نکرده است ولی در آزمایش  اجرای کدهای جاوا اسکریپت پشت سر موزیلا ۳٫۶ و جلوتر از نسخه ۱۰ مرورگر اپرا قرار گرفت.

ادامه مطلب
[ جمعه 6 خرداد 1390برچسب:, ] [ 18:15 ] [ امید صحاف زاده ]
[ جمعه 6 خرداد 1390برچسب:, ] [ 18:15 ] [ امید صحاف زاده ]

 

دانلود پلیری برای پخش CD و DVD ها و فیلم های غیر قابل پخش در ویندوز

 


ادامه مطلب
[ جمعه 6 خرداد 1390برچسب:, ] [ 18:14 ] [ امید صحاف زاده ]

 

دانلود پلاگین پخش انواع فایلهای صوتی و تصویری در ویندوز

 


ادامه مطلب
[ جمعه 6 خرداد 1390برچسب:, ] [ 18:11 ] [ امید صحاف زاده ]
صفحه قبل 1 2 صفحه بعد
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز
درباره وبلاگ

All Things 4U کجاست؟ جایی که میتوانید در آن مطالبی راجع به علم ، فناوری و عجایب هستی را به صورت مرتب بخوانید.هدف آین مجله در حد بضاعت خویش ، ایجاد محتوایی بدیع در وب فارسی است.
آرشيو مطالب
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 191
تعداد نظرات : 8
تعداد آنلاین : 1



قالب وبلاگ

قالب وبلاگ

download

چت

قالب بلاگ اسکای

قالب وبلاگ

اخلاق اسلامی

قالب وبلاگ